Tijdens onze werkconferentie 2022 hebben we een drietal presentaties laten verzorgen over uiteenlopende activiteiten die onze leden bezighouden. Die avond bleek er een behoefte aan nog meer diepgang en maatwerk. Met de trainers hebben we een afspraak gemaakt om met een voorstel te komen. Deze tref je hierbij aan. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar dus schrijf je nu in!
Vragen? Stuur een mailtje naar info@eilandtholen.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Workshop 1 – Masterclass Employer Branding
In deze krappe arbeidsmarkt is het een grote uitdaging om nieuwe medewerkers te vinden, aan te trekken én je huidige mensen te behouden. Een sterk werkgeversmerk en effectieve arbeidsmarktcommunicatie kan daar heel goed bij helpen.
In onze Masterclass employer branding zet je de eerste stappen in de richting van een sterk werkgeversmerk. We gaan interactief aan de slag met de volgende onderdelen: Inzichtelijk maken wie je bent als werkgever, waar je nu staat en waar je heen wilt.
Prijs per persoon: Voor leden € 199, voor niet-leden € 294 (bij minimaal 10 personen)
Datum: donderdag 16 maart
Tijd: 9.00 – 12.30
Trainers: workshop verzorgd door Lieneke de Wolf en Patrick Dobbelaar van Buro Focus

Workshop 2 – Van Klant naar Gast
Oprechte aandacht, menselijk contact en een warm welkom maakt het verschil in elk bedrijf of organisatie. Gastvrijheid is vanzelfsprekend in horeca en recreatie, maar juist daarbuiten kunnen er verrassende resultaten behaald worden door gastvrijheid in te zetten in het dienstverleningsmodel. Door de klant als gast te gaan zien, verhoogt het ‘welkom gevoel’, worden klanten fans en zal de loyaliteit groeien.
De Guest Journey (ook wel klantreis of customer journey genoemd) is de letterlijke, chronologische reis van jouw klant door het bedrijf of de organisatie. Het in kaart brengen van deze reis is een handige tool om systematisch de klantbeleving te beschrijven, analyseren en verbeteren. De inzichten stellen jou en je medewerkers in staat om de gastvrijheidsbeleving binnen het bedrijf of organisatie te verhogen.
De workshop bestaat uit twee delen die het beste als totaal gevolgd kunnen worden maar eventueel ook als losse delen zijn te boeken.
Prijs per persoon, per workshop: € 99 voor leden, € 194 voor niet-leden (bij minimaal 5 deelnemers)
Combiprijs per persoon, voor beide delen: € 175 voor leden, € 270 voor niet-leden (bij minimaal 5 deelnemers)
Datum deel 1: donderdag 9 maart
Tijd: 9.00 – 11.30
Datum deel 2: n.o.t.k.
Tijd: n.o.t.k.
Trainers: workshop verzorgd door Jolanda Oudesluijs van Blij Gastvrij

Workshop 3 – Online Marketing: plan & uitvoering
Online marketing is een belangrijk onderdeel van elk bedrijf dat zich richt op digitale aanwezigheid. We gaan direct met het startpunt van online marketing aan de slag, namelijk het definiëren van jouw doelgroep en het uitwerken van een online marketing funnel. Dit wordt de kapstok waaraan je alles wat je online doet kunt toetsen. Vervolgens gaan we aan de slag met het opzetten van een advertentie kanaal die past bij jouw doelgroep.
Wat gaan we doen? Voor zowel starters, als meer ervaren personen in de wereld van online marketing is het definiëren van je doelgroep en het uitwerken van een online marketing funnel het beginpunt van online marketing. Daarna is de volgende stap het implementeren en het opzetten van een advertentie kanaal waarmee je jouw doelgroep kunt bereiken.
Prijs per persoon: € 175 voor leden, € 270 voor niet-leden (bij maximaal 4 deelnemers)
Datum: woensdag 29 maart
Tijd: 9.00 – 12.30
Trainers: workshop verzorgd door Robin van der Reijnst en Niels Voesenek van Think Yellow
Meld je aan voor een workshop
Vul het aanmeldformulier in en we nemen zo snel als mogelijk contact met je op.